Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Διάλογος Μιχαλολιάκου - Χίτλερ μετά το σεξ

 
 
 
 
Όπως έκανα και στις προηγούμενες εκλογές, έτσι και τώρα θα αποκαλύψω τι θα ψηφίσω: Είμαι μεταξύ ΚΚΕ, Δράσης και ΔΗΜ.ΑΡ. με την τελευταία να χάνει πόντους λόγω των υποψηφίων της στην Πιερία. Οι περισσότεροι είναι πρώην ΠΑΣΟΚοι. Φυσικά η ψήφος μου δεν έχει ιδεολογικά κριτήρια, αλλά είναι διαμαρτυρίας. Γι’αυτό και την προηγούμενη φορά «σταύρωσα» Παπαρήγα. Αυτή τη φορά ίσως επιλέξω Μάνο, αν δω ότι ανεβαίνουν οι πιθανότητές του να μπει στη βουλή.

Το ότι υπάρχουν πιθανότητες να μπουν 7-8 κόμματα, είναι αν μη τι άλλο ένα πολύ ωραίο ενδεχόμενο. Τώρα για τη «Χρυσή Αυγή» τι να πω; Έχει αναλυθεί και αναλύεται ακόμα από πολλούς. Τι να προσθέσω εγώ; Τάχα ο ρατσισμός και η ηλιθιότητα που αυξάνονται στην Ελλάδα, είναι τα μόνα κουσούρια που έχουμε ως λαός;

Όπως βλέπετε έχω πάλι υπολογιστή στα χέρια μου (προσωρινά) και δράττομαι της ευκαιρίας να αναθέσω στον θρυλικό «Νίντζα των αποκαλύψεων» μια ακόμα αποστολή: Να μπει στα ενδότερα της οικίας Μιχαλολιάκου και να αποκαλύψει για εσάς το τρυφερό ενσταντανέ του ηγέτη της «Χρυσής Αυγής» με τον Αδόλφο Χίτλερ. Χάιλ.









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΠΗΓΗ : http://www.drseeng.com/2012/04/blog-post_23.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+AskDrseeng+%28ask+dr.SeenG%29
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου